پنجمین همایش و نمایشگاه بین‌المللی قیر، روغن‌پایه، هیدروکربن و فرآورده‌های مرتبط (SOLVEX 2023)

اعضاء محترم اتحادیه



با سلام
احتراماً به استحضار می‌رساند، پنجمین همایش و نمایشگاه بین‌المللی قیر، روغن‌پایه، هیدروکربن و فرآورده‌های مرتبط (SOLVEX 2023) از تاریخ 5 الی 6 بهمن ماه سال 1401 در شهر دبی و هتل InterContinental Dubai Festival City برگزار می‌گردد.
این همایش بهترین فرصت برای معرفی دستاوردهای فعالان حوزه تولید و صادرات کشور محسوب می‌شود تا با حضور در جلسات و ملاقات‌های تخصصی با همتایان خود بتوانند به‌منظور افزایش تولید و توسعه صادرات کشور گام‌های مؤثری بردارند. در این همایش دوروزه، شرکت ملی نفت ایران، پالایشگاه‌های اصلی، تولیدکنندگان بزرگ، مجموعه‌های خصوصی، شرکت‌های حمل‌ونقل و صرافی‌ها و اکثریت بازرگانان داخلی و مشتریان خارجی حضور دارند که می‌توانند بهترین بستر برای همفکری و تعامل و بالابردن توان تولید و فروش را فراهم نمایند.
بر این اساس اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی ایران از برگزاری این رویداد حمایت کرده و در آن مشارکت نموده است. همچنین به جهت امکان حضور اعضاء محترم در این همایش توافقات خوبی با برگزارکننده آن انجام‌گرفته است. لذا مشارکت اعضاء اتحادیه می‌تواند به بالابردن کیفیت این مراسم و ارتقای جایگاه کشورمان در سطح بین‌المللی در شرایط کنونی کمک شایانی نماید. در این رابطه خواهشمند است برای کسب اطلاعات بیشتر و حضور در این رویداد با شماره تلفن 09121072025 جناب آقای بهروزی تماس حاصل فرمایید.



با تقدیم احترام
فریدون اسعدی

دبیرکل



۱۹ آذر ۱۴۰۱ ۰۹:۵۹
تعداد بازدید : ۱۰۰