حمایت اتحادیه اوپکس از دومین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی فرآورده های نفتی (AMEA) گروه petrosil


اعضاء محترم اتحادیه


با سلام؛
احتراماً به استحضار می‌رساند، گروه petrosil برگزار می نماید : پس از برگزاری ٧ دوره موفق کنفرانس بین المللی ، دومین دوره از سری نمایشگاه های(AMEA) در تاریخ 27 بهمن ماه سال 1401 (16 february 2023) در شهر دبی و هتل The Ritz-Carlton, Dubai /UAE برگزار می‌گردد.
این کنفرانس که در ادامه رویدادهای موفقیت آمیز گروه petrosil برگزار می گردد بهترین فرصت برای معرفی دستاوردهای فعالان حوزه تولید و صادرات کشور در محصولات نفتی از جمله قیر ، روغن ، هیدرکربن و سایر محصولات محسوب می‌شود تا با حضور در جلسات و ملاقات‌های تخصصی با همتایان خود بتوانند به‌منظور افزایش تولید و توسعه صادرات کشور گام‌های مؤثری بردارند. در این کنفرانس یک روزه که پالایشگاه‌های اصلی، تولیدکنندگان بزرگ، مجموعه‌های خصوصی، شرکت‌های حمل‌ونقل و صرافی‌ها و اکثریت بازرگانان داخلی و مشتریان خارجی حضور دارند که می‌توانند بهترین بستر برای همفکری و تعامل و بالابردن توان تولید و فروش را فراهم نمایند.
بر این اساس اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی ایران از برگزاری این رویداد حمایت کرده و در آن مشارکت نموده است. همچنین به جهت امکان حضور اعضاء محترم در این کنفرانس توافقات خوبی با برگزارکننده آن انجام‌گرفته است. لذا مشارکت اعضاء اتحادیه می‌تواند به بالابردن کیفیت این مراسم و ارتقای جایگاه کشورمان در سطح بین‌المللی در شرایط کنونی کمک شایانی نماید. در این رابطه خواهشمند است برای کسب اطلاعات بیشتر و حضور در این رویداد با شماره تلفن 09128176903 جناب آقای اسدپور تماس حاصل فرمایید.
فایل پیوست فایل پیوست

با تقدیم احترام
فریدون اسعدی
دبیرکل


۳ دی ۱۴۰۱ ۱۱:۰۵
تعداد بازدید : ۱۵۶