فراخوان برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پتروشیمی، تجهیزات و فناوری‌های استانبول

اعضاء محترم اتحادیه

با سلام؛
احتراماً به استحضار می‌رساند ترکیه در دو دهه گذشته دارای بالاترین میزان تقاضای انرژی در کشورهای (OECD ) است. این کشور فقط بیش از 26 درصد از کل تقاضای انرژی خود را از منابع داخلی تأمین می کند و وابستگی به واردات انرژی ترکیه به‌ویژه در بخش نفت، گاز و پتروشیمی به دلیل تقاضای روبه‌رشد انرژی افزایش می‌یابد.
با توجه به وجود چنین فرصتی، با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و حمایت مالی صندوق نوآوری و شکوفایی، پاویون جمهوری اسلامی ایران در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پتروشیمی، تجهیزات و فناوری‌های استانبول از تاریخ 25 الی 27 اسفندماه 1401 در مرکز نمایشگاه تویاپ استانبول برگزار می‌گردد.
نمایشگاه نفت استانبول یکی از بزرگ‌ترین و پربازدیدترین نمایشگاه‌ها در زمینه نفت و صنایع مرتبط می‌باشد که توسط وزارت انرژی و منابع طبیعی ترکیه و حمایت مرجع تنظیم بازار انرژی (EMRA) با مشارکت شرکت‌های خصوصی با محورهای اکتشاف نفت، تولید و عملیات حمل‌ونقل، پالایشگاه‌ها، تجهیزات و فناوری‌های نوین، محصولات پتروشیمی، میعانات گازی، فرآورده‌های نفتی، روان‌کننده‌ها و... برگزار می شود.
شاخص‌ترین مشارکت‌کنندگان این دوره، شرکت‌های بزرگ نفتی British Petroleum – Gazprom – Shell – Total می‌باشد.
لذا باتوجه‌به نقش حائز اهمیت و تجارب موفق آن مجموعه، از آن شرکت دعوت می شود در شانزدهمین نمایشگاه نفت، گاز، پتروشیمی ترکیه حضور بهمرسانید.
قابل‌ذکر است این نمایشگاه با یارانه سازمان توسعه تجارت ایران و با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی (ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان به‌صورت غرفه مستقل، یارانه 70 درصدی تا سقف 1.000.000.000 ریال) و ارائه تسهیلات صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته تا سقف8.000.000.000 ریال می‌باشد.
در پایان سرکار خانم کاظمی به شماره‌های 02122855862 و 09054252863 نماینده شرکت همایشگران سام (نماینده رسمی این نمایشگاه در ایران) جهت هماهنگی خدمتتان معرفی می‌گردد.

با تقدیم احترام
فریدون اسعدی

دبیرکل



۲۵ دی ۱۴۰۱ ۱۷:۱۰
تعداد بازدید : ۳۰۸