برگزاری نمایشگاه انرژی و نفت و گاز کراچی

اعضاء محترم اتحادیه


با سلام؛
احتراماً به استحضار می‌رساند، نوزدهمین نمایشگاه نفت، گاز و انرژی آسیا (پاکستان) در تاریخ 19 الی 21 اسفند 1401 در شهر کراچی برگزار می‌شود.
کشور پاکستان با جمعیت بیش از 220 میلیون نفر بازار بزرگی برای محصولات و خدمات مختلف است. این کشور به دلیل در اختیار نداشتن منابع کافی تأمین انرژی و تکنولوژی پیشرفته، مصرف‌کننده بزرگ مواد اولیه و خدمات حوزه انرژی است، به‌ویژه شهرهای بزرگ پاکستان که مصرف‌کنندگان اصلی هستند. صنعت انرژی این کشور عمدتاً زیر نظر نهادها و سازمان‌های دولتی اداره می‌شود و کراچی به‌عنوان پایتخت صنعت این کشور و حضور شخصیت‌ها و سازمان‌های حوزه انرژی در این شهر گزینه مناسبی برای معرفی توانمندی‌های حوزه انرژی و برقراری ارتباط تجاری است. ایران به‌عنوان همسایه این کشور با نزدیک به 1000 کیلومتر مرز مشترک امتیاز بالایی برای تأمین انرژی این کشور با قیمت مناسب دارد. پاکستان در حال حاضر با بحران تأمین انرژی روبروست که به طور مستقیم و غیرمستقیم بر تمام بخش‌های اقتصادی این کشور در دهه گذشته تأثیر گذاشته است. پاکستان انرژی موردنیاز خود را از ترکیبات مختلف انرژی به دست می‌آورد که شامل نفت، گاز (گاز طبیعی و گاز طبیعی مایع، LNG)، ذغال‌سنگ، منابع تجدیدپذیر (خورشیدی، بادی و انرژی آبی)، هسته‌ای و زیست‌توده است. بخش انرژی پاکستان به سوخت وارداتی (نفت و گاز) وابسته است و تا 10 الی 15 سال آینده به واردات هر دو متکی خواهد بود.
بنا بر مذاکرات صورت‌گرفته با سفارت ایران در پاکستان، انجمن‌های مرتبط و شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران، شرکت میلاد نور پاویون جمهوری اسلامی ایران را با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران (شماره 44414/320/1401) در نمایشگاه‌های نیرو و انرژی‌های جایگزین (Power & Alternative Energy Asia)، نفت و گاز آسیا (Oil & Gas Asia) و نمایشگاه انرژی خورشیدی و باد (Solar & Windtech Asia) که به‌صورت هم‌زمان در تاریخ 19 الی 21 اسفند 1401 در مرکز نمایشگاه بین‌المللی کراچی در پاکستان برگزار می‌شود را اجرا می‌نماید. این نمایشگاه‌ها بزرگ‌ترین رویداد پاکستان در حوزه انرژی و نفت و گاز هستند که در فضایی به مساحت 20000 مترمربع با 175 غرفه‌دار و حضور کشورهای چین، روسیه، ترکیه، امارات متحده عربی و ... برگزار می‌شود و 40000 نفر از این رویداد بازدید خواهند کرد. رویدادهای هم‌زمان این نمایشگاه‌ها شامل برگزاری کنفرانس و جلسات B2B است که به مشارکت‌کنندگان در حصول نتیجه بهتر یاری خواهد رساند.
باتوجه‌به اهمیت بازار پاکستان، اتحادیه جهت حضور اعضاء خود در این رویداد توافقات و هماهنگی‌های لازم را انجام داده است و شرایط را برای حضور شرکت‌ها فراهم نموده است. اعضاء محترم می توانند، جهت حضور در این نمایشگاه و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88653514-021 شرکت میلاد نوری مجری برگزاری نمایشگاه تماس حاصل فرمایند.

فایل پیوست

با تقدیم احترام
فریدون اسعدی

دبیرکل


۲ بهمن ۱۴۰۱ ۱۴:۱۷
تعداد بازدید : ۱۲۹