پیش ثبت‌نام بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

اعضاء محترم اتحادیه


با سلام؛
احتراماً به اطلاع می‌رساند، پیش ثبت‌نام بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از تاریخ 1402/10/30 به مدت 5 روز تا 4 بهمن ماه از طریق سایت این نمایشگاه به نشانی www.iran-oilshow.ir انجام خواهد شد. دراین‌رابطه مقتضی است، اعضاء محترم در تاریخ تعیین‌شده به قسمت ثبت‌نام سایت نمایشگاه مراجعه نموده و پیش ثبت‌نام را انجام دهند و در قسمت «عضو کدام انجمن می‌باشید» اتحادیه OPEX را انتخاب نمایید و همچنین در انتخاب گروه کالایی اگر زمینه فعالیت مرتبط وجود نداشت گزینه سایر محصولات (OTHER PRODUCTS) را انتخاب نمایید. همچنین نسبت به ارسال درخواست کتبی به نشانی mail@opex.ir یا شماره فکس 88508250-021، اعلام حداقل متراژ موردنیاز و معرفی نماینده تام‌الاختیار جهت مشارکت در نمایشگاه حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ 1402/11/04 اقدام فرمایید. شایان‌ذکر است، این دوره از نمایشگاه از تاریخ 19 الی 22 اردیبهشت 1403 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
به‌منظور تکمیل این فرم، متقاضیان می‌توانند راهنمای پیش ثبت‌نام در منوی ثبت‌نام سایت را مطالعه نمایند.
مطالعه قوانین ارزی و ریالی مندرج در بخش ثبت‌نام این سایت ضروری است. متقاضیان محترم پس از مطالعه قوانین ارزی و ریالی نسبت به ثبت‌نام فضای ارزی و ریالی اقدام فرمایند. ستاد برگزاری این نمایشگاه از متقاضیان فضای ریالی کلیه ضمانت‌نامه‌های لازم را اخذ خواهد نمود.
نکات مهم:
• درصورتی‌که در تاریخ مشخص‌شده پیش ثبت‌نام شرکت‌ها در سایت نمایشگاه انجام نشود، اتحادیه هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال عواقب ناشی از عدم ثبت‌نام متقاضیان نخواهد داشت .
اعضاء محترم می‌توانند جهت کسب اطلاع بیشتر در این زمینه با روابط‌عمومی اتحادیه تماس حاصل فرمایند.


با تقدیم احترام
فریدون اسعدی
دبیر اتحادیه



۱۹ دی ۱۴۰۲ ۱۰:۰۵
تعداد بازدید : ۴۵۴