گزارش نحوه انتخاب بیمه‌گر و شرایط قرارداد بیمه تکمیلی درمان اتحادیه در سال 1403

اعضاء محترم اتحادیه



با سلام و احترام؛
همانگونه که مستحضرید، قرارداد بیمه تکمیلی درمان اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی ایران با شرکت بیمه رازی در تاریخ ۱۵ اردیبهشت سال 1403 به پایان می‌رسد. انتخاب بیمه‌گر برای بیمه تکمیلی درمان مطابق سال گذشته به مناقصه گذاشته شد و شرایط مورد نظر اتحادیه برای شرکت در این مناقصه در قالب یک آگهی به‌صورت رسمی و عمومی در روزنامه دنیای اقتصاد در فروردین ماه سال جاری منتشر و پیشنهادهایی از سوی شرکت‌های بیمه در پاکت‌های در بسته تا تاریخ 1403/01/29 به دبیرخانه اتحادیه تحویل گردید.
متعاقباً پیشنهادهای دریافتی به همراه کلیه مزایای ارائه شده در آن‌ها اعم از نرخ پیشنهادی، تعداد بیمارستان‌های تحت قرارداد، خدمات آنلاین تکمیلی درمان و تسهیلات دیگر در تاریخ 1403/02/05 بررسی شد و در نهایت با در نظر گرفتن جمیع جهات، شرکت بیمه رازی نمایندگی تیز مغز" به عنوان بیمه‌گر تکمیلی درمان اتحادیه از تاریخ 1403/02/15 الی 1404/02/15 با لحاظ افزایش سطح تعهدات و تفاوت نرخ قابل ملاحظه حق بیمه نسبت به سایر پیشنهادهای ارسالی، انتخاب گردید.
بر این اساس به پیوست جدول سطوح تعهدات و خدمات بیمه تکمیلی درمان اتحادیه در سال جاری به همراه اطلاعات تماس نمایندگی شرکت بیمه رازی، فایل اکسل جهت تکمیل لیست اسامی و فرم تحویل رسید مدارک پزشکی جهت مزید استحضار ایفاد می‌گردد.


با تقدیم احترام
فریدون اسعدی
دبیر اتحادیه



۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۴۶
تعداد بازدید : ۵۵۵