حمله مقاومت عراق به یک نفتکش در دریای سرخ

سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: در عملیات نخست که با مشارکت مقاومت اسلامی عراق انجام شد، نفتکش «waler» که در حال حرکت در دریای مدیترانه به سمت بندر «حیفا» در اراضی اشغالی بود و تصمیم ممنوعیت حرکت به بنادر فلسطین اشغالی را نقض کرده بود، هدف قرار گرفت.
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،مقاومت اسلامی عراق از هدف قرار دادن یک نفتکش در دریای سرخ در عملیات مشترک با نیروهای مسلح یمن خبر داد.
مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: در عملیاتی مشترک با نیروهای مسلح یمن یک نفتکش را در دریای سرخ هدف قرار دادیم.
طبق این بیانیه، این حمله با چند فروند پهپاد صورت گرفت.
سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن جمعه شب در این‌باره اعلام کرده بود: نیروهای مسلح یمن در حمایت از مظلومیت ملت فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلیرانه آن‌ها و همچنین در پاسخ به حملات تجاوزکارانه به یمن، چهار عملیات ویژه را در دریاهای سرخ و مدیترانه انجام داد.
وی گفت: در عملیات نخست که با مشارکت مقاومت اسلامی عراق انجام شد، نفتکش «waler» که در حال حرکت در دریای مدیترانه به سمت بندر «حیفا» در اراضی اشغالی بود و تصمیم ممنوعیت حرکت به بنادر فلسطین اشغالی را نقض کرده بود، هدف قرار گرفت.
۹ تیر ۱۴۰۳ ۱۱:۱۲
تعداد بازدید : ۱۴