انتقال تجارب شرکت پایانه های نفتی در رویارویی با آلودگی نفتی

انتقال تجارب شرکت پایانه های نفتی در رویارویی با آلودگی نفتی
مانور ملی- منطقه ای جستجو و نجات دریایی و مقابله با آلودگی نفتی در دریای خزر، با هدف افزایش آمادگی واکنش در شرایط اضطرار و با حضور نماینگان کشورهای همسایه خزر در بندر انزلی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری اوپکس به نقل از شانا، حمیدرضا شاهدوست، رئیس پایانه نفتی شمال که به نمایندگی از شرکت پایانه های نفتی ایران در این مانور شرکت کرده، در این باره گفت: این مانور با هدف ارزیابی توان عملیاتی و اجرایی شرکتها و سازمانهای مستقر در شمال کشور در اجرای عملیات جستجو و نجات دریایی، همچنین بهره گیری از فناوری و تجهیزات موجود با حضور نمایندگان کشورهای آذربایجان، ترکمنستان و ارمنستان، برگزار شد.

وی ادامه داد: در این مانور تجارب و سوابق فعالیتهای انجام شده توسط شرکت پایانه های نفتی ایران در زمینه مقابله با آلودگیهای احتمالی نفتی در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت.

در این مانور مشترک اهداف از پیش تعیین شده از جمله عملیات جستجو و نجات، پشتیبانی هوایی، همچنین اطفای حریق هوایی به وسیله بالگرد به خوبی محقق شد.

همایش مقابله با آلودگی نفتی و جستجو و نجات دریای خزر، به مدت ٢ روز در بندرگاه انزلی با حضور مسئولان صنعت نفت و مقامهای استان گیلان برگزار شد.

۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ۱۵:۰۵
تعداد بازدید : ۵۸۲