مدیر تامین و توزیع شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی گفت: با تشکیل کمیتههای تخصصی در اتاق فکر تسهیل خدمات به مشتریان، ارتقای اثربخشی آموزش، توسعه جایگاههای سی ان جی، سامانه فروش سوخت به مرزنشینها و تعیین تکلیف پسماندهای شرکت پخش فرآوردههای نفتی مشخص می شود.
به گزارش خبرنگار شانا، حسین آقایان در نوزدهمین جلسه اتاق فکر شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران، با بیان این مطلب گفت: ایجاد انگیزه و بالا بردن توانایی ٢ عامل مهم در رسیدن به اهداف عالی شرکت است.
وی افزود: یکی از اقدام های مثبت شرکت ملی پخش، پذیرش و تشکیل مجموعهای به نام اتاق فکر است که در آن به مسائل مهم و راهبردی این شرکت پرداخته میشود.
مدیر تامین و توزیع شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران در ادامه جلسه چابکسازی شرکت، کمیسازی فعالیتها و تدوین سناریوهای آتی را در دستور کار اتاق فکر قرار داد و گفت: موفقیت شرکت در گرو توجه به اندیشههای نو، استفاده از افراد خبره و فکرساز و جنبش نیروهای جوان است.
وی تاکید کرد: ارزیابی عملکرد و شناخت نقاط قوت و ضعف میتواند شرکت را در رسیدن به اهداف پیشبینی شده، کمک کند.
آقایان در ادامه از افزایش مصرف سی ان جی در کشور و کاهش مصرف فرآوردههای نفتی خبرداد و گفت: با روند رشد مصرف سی ان جی و از سویی بهره برداری از پروژه خلیج فارس در آینده، باید بستر را برای صادرات فرآورده بنزین آماده کنیم.
اتاق فکر شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی با ۱۳ عضو فعال با دستور مدیرعامل، نوزدهمین جلسه و سومین جلسه را با حضور هیئت مدیره تشکیل داد.