اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد تجلیل از مدیران واحدهای مشتریمدار و پاسخگو با حضور پتروشیمی مروارید برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی مروارید؛ اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری به منظور امکان تعامل مستقیم مدیران ارشد مجموعههای موفق با رویکرد تجلیل از واحدهای مشتریمدار و پاسخگو برگزار شد.
در این اجلاس شرکت پتروشیمی مروارید از معدود شرکت هایی بود که پس از ارزیابی شاخصهای مشتری محوری و مشتریمداری توسط کمیته تخصصی همایش، توانست نشان سه ستاره رضایتمندی مشتری را دریافت کند.