مدیرعامل پتروشیمی جم گفت: باید نشست های روابط عمومی ها برای همسان سازی صنعت پتروشیمی در اطلاع رسانی تشکیل شود تا با استفاده از ابزار قدرتمند رسانه افکار عمومی را به سمت شتاب در مسیر توسعه صنعت پتروشیمی پیش برود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس حسن میر افضلی مدیرعامل پتروشیمی جم امروز چهارشنبه (۲۶ دی ماه) در اجلاس مدیران و روسای روابط عمومی صنعت پتروشیمی سه نقش عمده برای روابط عمومی ها را بعد از انجام وظایف معمول مانند اطلاع رسانی و برگزاری مراسم ها برشمرد که شامل ثبت اتفاقات مهم در سازمان ، تغییر افکار عمومی به اثر بخشی سازمان در جامعه و آماده سازی سازمانها و کارکنان برای مقابله با بحران و شرایط سخت است.
وی ادامه داد نقش روابط عمومی در اورهال بسیار پر رنگ است وقتی کارهای مهمی در مجموعه اتفاق می افتد روابط عمومی وظیفه دارد این موارد را ثبت کند در تجربه ای که ما در پتروشیمی جم داشتیم اثر ثبت اتفاقات علاوه بر تشویق و دیده شدن کارکنان اثر بازرسی و حراست نیز داشت
میر افضلی گفت: روابط عمومی باید تحلیلگر باشد ضمن مسیردهی و جریان سازی دست به قلم و ایده پردازی کند.
وی ادامه داد: نقش روابط عمومی در تغییر افکار عمومی به سازمان مربوطه بسیار مهم است و سازمانها زیان هایی که از جانب روابط عمومی دریافت می کنند بسیار گران سنگتر از واحدهای دیگر است.
بر اساس این گزارش، سومین اجلاس روابط عمومی های صنعت پتروشیمی با شعارهم افزایی برای آگاهی از سوی شرکت ملی صنایع پتروشیمی و به میزبانی شرکت پتروشیمی جم در حال برگزاری است.