مدیرعامل پتروشیمی جم گفت: شرکت ها با حضور در رویدادهایی مانند K-show آخرین یافته های خود را به معرض نمایش می گذارند، و محصولات، تجهیزات و تکنولوژی های جدید در این رویداد به اشتراک گذاشته شده و عرصه ای برای عقد قراردادها مهیا می شود.
به گزارش نیپنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی جم؛ سعیدی، حضور در نمایشگاه K2019 را بیانگر نقاط قوت و ضعف های شرکت دانست و گفت: در نمایشگاه مشتریان هستند که سخن می گویند و صدایشان دقیق شنیده می شود. آنها ایرادات و اشکالات شرکت را یافته و بیان می کنند. این موضوعی است که به ندرت از درون شرکت به گوش می رسد و رفع نقایص پس از نمایشگاه وظیفه اصلی هر شرکتی است.
او با بیان این که در رویدادهای نمایشگاهی در کنار فرصتهای جدید تهدیدها نیز وجود دارند، افزود: نمایشگاه آیینه تمام نمای شرکت است و صورت و سیرت شرکت را به نمایش می گذارد. هوشمندی شرکتکنندگان در این است که دست به بهبود و اصلاح خود بزنند و از فرصت پیش آمده برای یافتن و جلب مشتریان، بازارها و تامین کنندگان جدید استفاده کنند.
وی با اشاره به اینکه شرکت پتروشیمی جم در K2019 با آخرین دستاوردها و نوآوری های این عرصه آشنا می شود ادامهداد: تکنولوژی ها و روندهای در حال ظهور، در نمایشگاه خودنمایی می کنند.
دکتر سعیدی با تاکید بر اینکه نوآوری مرکز همه تحولات در شرکت های حاضر است، گفت: آنها که یادگیری مداوم را در دستور کار خود قرار داده اند محصولات جدیدتری عرضه کرده اند.
به گفته مدیرعامل پتروشیمی جم نمایشگاه گستره ای برای به رخ کشیدن قابلیتهای جدید شرکتکنندگان است. در این رخداد ها باید حضور یافت تا در متن شبکه کسب وکارهای جهانی خود را محک زد. بودن در این شبکه در هم تنیده فرصتهای بزرگی را در حوزه های مختلف پیش روی شرکت می گذارد.
او گفت: این شبکه مسیر قافله تلاش های جدید و نگاه های نو را تبیین می کند. شرکت می فهمد که کجای کار می لنگد و کدام قابلیت سازمانی نارسا است تا آن را اصلاح کند. تولید ملی با حضور در بازارهای جهانی ارزش آفرین است."
دکتر سعیدی با تاکید بر این که شرکتی بزرگ است که راه حل های بهتری برای حل مسائل بشریت معطوف به افزایش کیفیت زندگی آنها ارائه کند، افزود: ما نیز می توانیم عرصه ارائه امکان ها به صورت پایدار برای شرکای تجاری خود در جهان باشیم به شرط آنکه در متن شبکه کسب و کارهای جهانی حضوری پررنگ و معنادار داشته باشیم.
به گفته مدیرعامل پتروشیمی جم هیچکس خارج از این شبکه ثروت آفرینی نکرده و نخواهد کرد. خارج شبکه بودن یعنی انزوا و در نقطه مقابل بودن در متن شبکه کسب وکارهای جهانی محلی برای استفاده از فرصت بازاریابی جهانی است. بنابراین، نمایشگاه یکی از ورودی های این شبکه است و جم برای این مهم اینجاست.
او به اهمیت محیطزیست در دنیای کنونی اشاره کرد و گفت: حفظ محیط زیست پیام اصلی نمایشگاه از سوی شرکت های پیشرو است که بر توسعه پایدار صنعت پلاستیک تاکید دارند و تکنولوژی های آینده بر مدار این رویکرد می چرخد.
گفتنی است نمایشگاه K2019 هر سه سال یکبار برگزار می شود و پتروشیمی جم این دوره نیز به همراه هشت شرکت دیگر ایرانی در این نمایشگاه حاضر شده است. نمایشگاه در دوسلدورف آلمان برپاست و تا کنون بیش از سه هزار شرکت از سراسر دنیا در آن حضور یافته اند.