با ثبت رکوردهای دور از انتظار در فروش و صادرات؛

نفت بهران همچنان پیشتاز بلامنازع صنعت روانکارها

نفت بهران همچنان پیشتاز بلامنازع صنعت روانکارها
نفت بهران در بخش روانکارهای صنعتی، با عرضه ۱۹ میلیون لیتری محصولات به بازار، افزایش ۸۴ درصدی فروش نسبت به دوره مشابه سال قبل را به ثبت رسانده که بیانگر رهبری قاطع این بخش از بازار نیز می باشد.
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،انتشار عملکرد 4 ماهه ابتدایی سال 1403 گروه نفت بهران، نشان از رشد قابل توجه شاخص های عملیاتی دارد. رهبر بازار صنعت روانکارها در مقایسه با دوره مشابه سال قبل، رکوردهای تاریخی جدیدی را در تولید و فروش ثبت نموده و سهم بازار خود از این صنعت را با رشد چشمگیری افزایش داده است.
‎بررسی آمار و ارقام درج شده در سایت کدال بورس نشان می دهد که میزان فروش شرکت طی چهارماه اول 1403، رقم 87000 میلیارد ریال بوده که نسبت به دوره مشابه سال قبل، 42 درصد افزایش یافته است. میزان صادرات شرکت در این دوره مبلغ 55 میلیون دلار بوده که رشد 64 درصدی را نسبت به دوره قبل به ثبت رسانده است. بهران به عنوان رهبر صنعت روانکارهای کشور، با عرضه ۸۶ میلیون لیتر انواع روانکارهای موتوری بنزینی و دیزلی، 23 درصد افزایش فروش نسبت به دوره مشابه سال قبل را به ثبت رسانده که این رشد منجر به افزایش سهم بازار شرکت در این محصولات، از 43 درصد به 45 درصد شده است.
‎نفت بهران در بخش روانکارهای صنعتی، با عرضه 19 میلیون لیتری محصولات به بازار، افزایش 84 درصدی فروش نسبت به دوره مشابه سال قبل را به ثبت رسانده که بیانگر رهبری قاطع این بخش از بازار نیز می باشد.
‎بنظر می رسد تغییرات مدیریتی در اواخر سال گذشته در نفت بهران، نتایج مطلوبی برای سهامداران به ارمغان داشته و جایگاه این شرکت بزرگ در بازار بیش از پیش تثبیت گردیده است. مجوز افزایش قیمت محصولات موتوری در صنعت روانکارها پس از دو سال در ماه گذشته صادر گردید و باید توجه نمود که با جهش سنگین نفت بهران در فروش و عرضه محصولات و سهم قابل توجه این شرکت در بازار، باید منتظر اخبار شیرینی برای سهامداران این غول نفتی باشیم.
۱۳ مرداد ۱۴۰۳ ۱۰:۳۱
تعداد بازدید : ۶۷