پتروشیمی تبریز، برنده نشان ملی اعتماد مشتریان شد

تندیس زرین اعتماد مشتریان، نشان برترین سازمان پیشرو در تولید و صادرات فرآورده‌های پتروشیمی است که به شرکت‌هایی اعطا می‌شود که در حوزه‌های مختلفی همچون کیفیت محصول، خدمات پس از فروش، نوآوری و مسئولیت اجتماعی سرآمد باشند.
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،در نهمین اجلاس استراتژی‌های توسعه خدمات، تولیدات و صادرات برترین شرکت‌های ایران، پتروشیمی تبریز موفق به کسب تندیس زرین اعتماد مشتریان در صنعت پتروشیمی شد. این نشان ارزشمند، گواهی بر تلاش‌های مستمر این شرکت در جهت ارتقای کیفیت محصولات، بهبود خدمات مشتریان و افزایش سهم خود در بازارهای جهانی است.
تندیس زرین اعتماد مشتریان به دکتر سید نوراله میراشرفی، مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره پتروشیمی تبریز اهدا شد و این مجتمع صنعتی بنا بر ارزیابی‌های دقیق به عمل آمده مفتخر به دریافت دو جایزه ملی و بین المللی تحت عناوین «نشان ملی اعتماد مشتریان» و «جایزه بین‌المللی (Best Technology Quality Petrochemical Award 2024) برترین تکنولوژی و کیفیت منحصر بفرد در تولید فرآورده‌های پتروشیمی از سوی اتحادیه اروپا» شد.
تندیس زرین اعتماد مشتریان، نشان برترین سازمان پیشرو در تولید و صادرات فرآورده‌های پتروشیمی است که به شرکت‌هایی اعطا می‌شود که در حوزه‌های مختلفی همچون کیفیت محصول، خدمات پس از فروش، نوآوری و مسئولیت اجتماعی سرآمد باشند.
پتروشیمی تبریز با تکیه بر دانش فنی و توانمندی‌های متخصصان خود، همواره در جهت توسعه و بهبود محصولات و فرآیندهای تولید تلاش کرده است. کسب این تندیس افتخارآمیز، گامی مهم در راستای تحقق چشم‌انداز شرکت برای تبدیل شدن به یکی از بزرگترین و معتبرترین تولیدکنندگان محصولات پتروشیمی در کشور است.
گفتنی است این مراسم با حضور دکتر منوچهر متکی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، دکتر جعفر قادری رئیس کمیسیون ویژه و جهش تولید مجلس شورای اسلامی، دکتر مالک حسینی معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، و برخی مقامات دولتی و فعالان اقتصادی برگزار شد.
۱۲ آذر ۱۴۰۳ ۱۵:۱۴
تعداد بازدید : ۳۳