وی
اظهار کرد: دریافت آثار روابط عمومی ها حداکثر تا پایان خردادماه خواهد
بود و امیدواریم همکاران روابط عمومی ها بهترین آثار تولید شده در سال ١٣٩٣
را در وقت مقرر به دبیرخانه هفتمین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت نفت
ارسال کنند.
مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت افزود: جزییات برنامه ریزی و برگزاری جشنواره از طریق سایت همایشها و جشنواره های وزارت نفت روی سایت http://www.oilfestival.com منتشر می شود.
بر
اساس این گزارش، مطالعات اجتماعی، برنامه ریزی، انتشارات، ارتباطات
الکترونیک، تبلیغات، ارتباطات رسانه¬ای محورهای اصلی آثار مورد ارزیابی
هفتمین جشنواره روابط عمومی¬های برتر صنعت نفت است.
محور
مطالعات اجتماعی آثار باید در قالبهای پژوهش (مرتبط با فعالیتهای روابط
عمومی)، نظرسنجی (جشنها، جشنواره ها، نمایشگاهها، گردهمایی ها، ارباب رجوع
و...) و تحلیل محتوا (بریده جراید، انتقادها و پیشنهادها، سخنرانی ها و...)
باشد، همچنین محور برنامه ریزی آثار باید در قالب تدوین برنامه سالانه
(سال ١٣٩٤) در محور انتشارات نیز آثار باید در قالب بروشور معرفی شرکت،
معرفی پروژه ها و یا گزارش عملکرد، کتاب مرتبط با فرهنگ سازی، ویژه نامه
مرتبط با فعالیتهای فرهنگی خانواده ها باشد.
بر
پایه این گزارش، آثار ارسالی به هفتمین جشنواره روابط عمومی¬های برتر صنعت
نفت در محور ارتباطات الکترونیک باید در قالب وب سایت شرکت، حضور در شبکه
های ارتباطی اینترنتی و مجازی باشد، ضمن آن که آثار در محور تبلیغات باید
در قالب تیزر (حداکثر دو دقیقه) و فیلم مستند (معرفی شرکت، معرفی پروژه های
شرکت، مستند اجتماعی) باشد، اما آثار ارسالی با محور ارتباطات رسانه ای
باید در قالب تولید و انتشار خبر، گزارش برنامه ریزی، برگزاری و بازتاب
اخبار کنفرانس خبری مدیر عامل باشد.