علی
یاری افزود: این وب سایت مطابق با ماده ٢٥ قانون ارتقای سلامت نظام اداری و
مقابله با فساد و با رویکرد فرآیند آزاد،اثر بخش و با کاربردی آسان برای
عموم و در جهت بررسی و پاسخگویی به شکایات و اعتراض به عملکرد این شرکت و
شرکتهای تابع طراحی شده است.
وی
گفت: این سامانه با آدرس www.bazresi.niordc.ir قابل دسترسی برای عموم
هموطنان، ارباب رجوع و مشتریان شرکت ملی پالایش و پخش است.
یاری تصریح کرد: ارسال، پیگیری، بررسی و پاسخگویی الکترونیکی به شکایات و اعلامها از ویژگیهای این وب سایت است.
رئیس
اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات با بیان اینکه همکاران نیز می توانند
در صورت مشاهده نقض قوانین و مقررات، گزارشهای خود را همراه با مستندات آن
ارسال کنند،اضافه کرد: استفاده از خدمات رسیدگی به شکایات و همچنین
اطلاعات اشخاص، محرمانه بوده و از افشای آن جلوگیری می شود.
یاری تصریح
کرد: این سامانه با همکاری مدیریت فناوری اطلاعات شرکت ملی پالایش و پخش به
صورت کاملا ایمن و غیر قابل نفوذ طراحی و راه اندازی شده است.
به
گفته وی هموطنان می توانند از راههای دیگر از جمله ارتباط با سامانه تلفن
گویا به شماره ٦١٦٣٩٤٩٠ و یا پست الکترونیک این اداره به آدرس
bazresi.palayesh pakhsh@niordc.ir ، شکایت و اعتراض خود را به عملکرد شرکت
ملی پالایش و پخش و شرکتهای تابعه آن مطرح و پیگیری کنند.